POLITICA DE RETUR SI GARANTIE
!!! In cazul in care gasiti afisat un produs disponibil la un pret disproportionat fata de valoarea reala a produsului , vanzarea este anulabila !!!
RETURNAREA PRODUSELOR
Remise SRL va garanteaza ca facem tot posibilul ca produsele comandate de pe website-ul nostru www.remise.ro sa se ridice la inaltimea asteptarilor dumneavoastra si sa fiti multumiti de alegerea facuta. In cazul in care nu sunteti multumiti de alegerea facuta si doriti sa returnati produsele comandate va rugam sa urmati pasii de mai jos , in baza prevederilor legale in vigoare :
1. Fiti sigur/a ca ati citit si inteles pe deplin Termenii si Conditiile pentru retur.
2. Cererea de returnare se va trimite la adresa de email de contact : remise.retur@gmail.com . Precizati in email detaliile comenzii : nume complet , numar de telefon , numar factura si numarul de cont bancar unde va fi restituita contravaloarea produsului returnat.
3. In termen de 48 ore de la trimiterea cererii de returnare va vom anunta daca indepliniti conditiile de retur prin intermediul unui email (pe aceeasi adresa de pe care ati trimis dumneavoastra cererea de retur )sau telefonic .
4. Daca indepliniti conditiile de retur va rugam sa trimiteti produsul pe care doriti sa il returnati prin intermediul unei firme de curierat (la alegerea dumneavoastra) FARA RAMBURS .Mentionati in continutul documentului de transport (awb) faptul ca produsul este RETUR . De asemenea puneti in colet factura si certificatul de garantie in original ,in cazul in care produsul a venit insotit de certificat de garantie
5. Transmiteti apoi printr-un email la adresa mai sus mentionata toate datele expeditiei dumneavoastre.
6. Dupa receptionarea coletului si verificarea produsului , veti fi contactat in vederea finalizarii procedurii de retur.
TERMENI SI CONDITII
Politica de retur
Returul produselor achizitionate de pe site-ul www.remise.ro se accepta in conformitate cu prevederile legale ale O.U.G. 140/2021 si conform Termeni si Conditii prezentate mai jos.
Produsul care face obiectul unei comenzi online pe site-ul www.remise.ro poate fi returnat, fara a invoca un motiv anume vanzatorului , in termen de 14 zile de la achizitionarea acestuia, respectiv de la data primirii acestuia , toate cheltuielile de returnare fiind suportate de catre consumator.Costul transportului produselor comandate este achitat de catre consumator , in cazul in care nu se specifica altfel , si nu va fi restituit de catre vanzator in cazul unui retur.
Persoanele juridice nu au calitate de consumator astfel ca ne rezervam dreptul de a refuza returul produsului achizitionat sau de a accepta returul percepand o taxa de diminuare a valorii acestuia.
Produsul care se doreste a fi returnat , va fi trimis in ambalajul original - asa cum a fost expediat de catre vanzator , fara rupturi sau deteriorari majore , cu toate elementele sau ambalajele interioare de protectie. In cazul in care , in urma inspectarii produsului returnat se constata neconformitatile descrise mai sus ne rezervam dreptul de a percepe o taxa de pana la 25% din valoare produsului in vederea aducerii produsului la conformitate sau de a refuza returul produsului. Conform O.U.G. 34/2014 -ART. 14 ALIN. 3 - consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
Contravaloarea produsului returnat va fi restituita consumatorului in termen de 14 zile calendaristice din data receptionarii produsului de catre vanzator. Restituirea contravalorii produsului se va face intr-un cont bancar mentionat de catre consumator in cererea de retur. Nu se accepta cereri de retur cu ramburs la curier.Aceste colete nu vor fi receptionate si vor fi returnate consumatorului .
Daca ati primit un produs diferit fata de ceea ce ati comandat , acesta poate fi returnat si schimbat , cheltuielile de transport privind livrarea si returul fiind suportate de SC REMISE SRL. In cazul in care produsul comandat initial nu se mai afla disponibil in stocul nostru , va va fi restituita contravaloarea sa in termen de 5 zile lucratoare de la data receptionarii returului de catre vanzator.
Toate coletele expediate de www.remise.ro dispun de optiunea de deschidere la livrare asadar va recomandam inspectarea acestora in momentul primirii pentru a va asigura de conformitatea comenzii si a integritatii produselor comandate. In cazul in care coletul prezinta urme de deteriorare consumatorul are dreptul de a refuza receptia coletului. Orice reclamatii ulterioare acceptului de primire a coletului nu vor fi luate in considerare.
In cazul in care la achizitia produsului ati beneficiat de o promotie sau un cod de reducere la momentului returului valoarea reducerii nu va fi restituita consumatorului.
Conditii speciale de retur
- ELECTROCASNICE -noi- sigilate - returul va fi acceptat doar in cazul in care : ambalajele nu prezinta rupturi sau deteriorari majore iar produsul nu prezinta urme majore de utilizare . In cazul in care produsul prezinta urme evidente de utilizare vanzatorul isi rezerva dreptul de a percepe o taxa de pana la 25% din valoarea produsului in vederea aducerii acestuia la starea de conformitate. Resigilate – ambalajul produsului nu trebuie sa prezinte rupturi sau deteriorari majore iar produsul trebuie curatat si igienizat corespunzator inainte de expediere.
- ELECTRONICE - noi- sigilate - returul va fi acceptat doar in cazul in care : ambalajele nu prezinta rupturi sau deteriorari majore iar produsul nu prezinta urme majore de utilizare . In cazul in care produsul prezinta urme evidente de utilizare vanzatorul isi rezerva dreptul de a percepe o taxa de pana la 25% din valoarea produsului in vederea aducerii acestuia la starea de conformitate. Resigilate – ambalajul produsului nu trebuie sa prezinte rupturi sau deteriorari majore iar produsul trebuie curatat si igienizat corespunzator inainte de expediere
- Produse de ingrijire personala (prosoape , lenjerii de pat , pilote , perne , periute de dinti , dispozitive de epilare , dispozitive de igiena si ingrijire corporala ) – din motive de protectie a sanatatii consumatorilor aceste produse nu pot fi returnate.
GARANTIA PRODUSELOR
Termenii si conditiile de garantie sunt stabilite in conformitate cu prevederile legale : Ordonanta Guvernului Nr . 21/1992, actualizata, privind protectia consumatorului si Ordonanta de Urgenta nr. 140/28.12.2021 privind aspectele referitoare la contractele de vanzare de bunuri.
Garantia oferita de SC REMISE SRL pentru produsele vandute se aplica astfel :
- PRODUS NOU -SIGILAT – garantie 24 luni - pentru consumatorul persoana fizica si 12 luni pentru persoana juridica (nu are calitate de consumator).
- PRODUS RESIGILAT – garantie 12 luni – pentru consumatorul persoana fizica si 6 luni pentru persoana juridica (nu are calitate de consumator).
Pentru o solicitare de garantie va rugam sa ne contactati la contact@remise.ro . In cadrul email-ului va rugam sa ne comunicati numele complet, numarul comenzii, numarul facturii, modelul produsului achizitionat si o descriere cat mai detaliata a problemei.
Remedierea problemei aparute se face la sediul SC REMISE SRL, produsul trebuind a fi expediat catre noi, in termen de 15 zile calendaristice de la momentul primirii acestuia de catre vanzator. In cazul in care problema aparuta nu poate fi remediata, consumatorului ii va fi oferita posibilitatea inlocuirii produsului cu unul de acelasi fel sau cu unul cu aceleasi caracteristici. In cazul in care consumatorul nu doreste inlocuirea produsului cu unul similar, produsul comandat initial neputand fi adus la starea de conformitate, ii va fi restituita contravaloarea acestuia (in conformitate cu perioada de utilizare a produsului) in termen de 15 zile calendaristice din momentul incheierii unei intelegeri intre vanzator si consumator.
Orice produs expediat in service trebuie sa fie insotit de: copie dupa factura si certificatul de garantie in original, in cazul in care a fost emis un certificat de garantie. Produsul trebuie sa fie curatat si igienizat inainte de a fi trimis. Orice colet neinsotit de documentele mentionate mai sus nu va fi acceptat la garantie si va fi returnat expeditorului fara a i se solutiona problema.
Garantia nu este aplicabila in urmatoarele situatii
· Produselor care, in opinia reprezentantilor de service, prezinta:
- urme de contact cu lichide (acolo unde producatorul mentioneaza ca aceste produse nu trebuie sa aiba contact cu lichide);
- urme de manipulare improprie, instalare improprie sau folosire improprie si in alt scop decat cel mentionat de catre producator;
- produse care prezinta urme de socuri mecanice sau electrice, termice, zgarieturi profunde, elemente lipsa sau rupte
- urme de interventii neautorizate;
· Produselor care sunt expediate neinsotite de factura si certificat de garantie.
· Produse ale caror sigilii lipsesc sau au suferit modificari.
In cazul solicitarii garantiei in mod nejustificat vom percepe un comision pentru constatarea defectiunii.
Nu raspundem pentru produsele care ajung in posesia noastra, in vederea garantiei, deteriorate, sparte sau rupte deoarece au fost ambalate necorespunzator de catre consumator. Este responsabilitatea consumatorului sa se asigure ca produsul expediat a fost ambalat corespunzator, in amabalajul original sau un ambalaj corespunzator protectiei acestuia pe perioada transportului.
Nu oferim duplicate certificatului de garantie in caz de deteriorare sau pierdere.